خرید پروژه مقاله تحقیقاتی مدیریت ریسک

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09339870952-
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1049

این پروژه تحقیقاتی یک فایل word در مورد مدیریت ریسک می باشد. چکیده این مقاله به صورت زیر می باشد. چکیده مدیریت و جلوگیری از انواع ریسک ها در کارهای مدیران کمپانی های شرکت ها و کارخانجات بزرگ به عنوان هدف این مقاله در نظر گرفته شده است. به انحراف در پیشامدهای ممکن آینده ریسک می گویند. اگر تنها یک پیشامد ممکن باشد، انحراف و ریسک کمتر می شود. ما در دنیای مخاطرات و ریسک زندگی می کنیم. باید ریسک ها را تحلیل کنیم، اگر با آنها بر خورد داریم باید آنها را شناسایی و در مجموع تمام ریسک ها و نتایج آنها را ارزیابی کنیم. مدیریت ریسک عبارت است از فرایند مستند سازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و به کار گیری معیارهایی که می توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد. به عبارت دیگر فرآیند شناسائی، ارزیابی، انجام اقدامات کنترلی و اصلاح ریسک های اتفاقی بالقوه ای که مشخصآ پیشامدهای ممکن آن خسارت با عدم تغییر در وضع موجود می باشد. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09339870952 فهرست مطالب پروژه تحقیقاتی مدیریت ریسک عبارت است از: مقدمه گردش عملیات مدیریت ریسک اصلاحات مدیریت ریسک گام های اصلی در مدیریت ریسک چهار فرآیند مدیریت ریسک گروه بندی رویدادهای ریسک مراحل اصلی در مدیریت ریسک و... نتیجه گیری تعداد صفحات پروژه تحقیقاتی مدیریت ریسک حدودا 12 صفحه می باشد.

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
668 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.