خرید پروژه مقاله مسیریابی در شبکه های بیسیم

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09339870952-
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1051

دانلود مقاله مسیریابی در شبکه های بیسیم این پروژه تحقیقاتی یک فایل word در مورد مسیریابی در شبکه های بیسیم می باشد. شبکه‎های حسگر بی‎سیم از گره‎های کوچکی با قابلیت‎های حس‎کردن، پردازش و محاسبه کردن تشکیل‎ شده ‎است. پیشرفت‎های اخیر در فناوری ساخت مدارهای مجتمع در اندازه‎های کوچک از یکسو و توسعه فناوری ارتباطات بی‎سیم از سوی دیگر زمینه‎ساز طراحی شبکه‎های حس/کار بی‎سیم شده است. مباحث گفته شده در مقاله مسیریابی در شبکه های بیسیم مقدمه تاریخچه انواع شبکه های سنسور بیسیم معماری و پروتکیل های مسیریابی مسیریابی امن معایب شبکه سنسور بی سیم خصوصیات مهم شبکه های حسگر بی سیم کاربرد شبکه های بی سیم حسگر منابع و ماخذ تعداد صفحات این مقاله تحقیقاتی حدودا 14 صفحه در قالب فایل ورد می باشد. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09339870952

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
785 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.