دانلود پروژه نمودار er یا موجودیت رابطه وب سایت سینما

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
2087

دانلود نمودار er یا موجودیت رابطه وب سایت سینما در این پروژه نمودار er یا موجودیت رابطه یک وب سایت سینما در قالب یک فایل word طراحی شده است. طبق قراردادی که کارفرما با برنامه نویسی سایت منعقد کرده است. قرار شده تا سامانه فروش و رزرو بلیط سینما طراحی شود. مشتریان با ورود به سایت و عضویت می توانند بلیط های سینما را خریداری نموده و رزرو کنند.لازم به ذکر است جدول فروش فیلم ها در سینماهای مختلف و سالن های مختلف قرار دارد. مشتری می تواند بلیط را به صورت اینترنتی خریداری نموده و صندولی و سالن و ساعت سانس فیلم را انتخاب کند.همچنین باید بتواند بین فیلم ها و دسته های مختلف فیلم ها جستجوکند. نمودار er سینما موجودیت هایی از جمله گروه مشتری فاکتور و . می باشد. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
1039 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.