پروژه آموزش فتوشاپ با مولتی مدیا بیلدر

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
5204

پروژه آموزش فتوشاپ با نرم افزار multi media builder این محصول یک پروژه آماده با سورس کامل آموزش فتوشاپ می باشد که با استفاده از نرم افزار مولتی مدیا بیلدر یا همان ام ام بی mmb) یا به زبان لاتین multi media builder طراحی شده است. این بخش دارای دو سورس یکی مربوط به اتوران برنامه است و دیگری محیط آموزشی است که هر دو با نرم افزار بیلدر ساخته شده اند. پس از اینکه کاربر برنامه را اجرا کرد یک صفحه با یک افکت زیبا نمایش داده می شود کاربر با کلیک روی دکمه اجرای نرم افزار آموزشی وارد صفحه اصلی برنامه می شود در این قسمت موضوعاتی همچون هدف از برنامه آشنایی با محیط فتوشاپ تعمیر تصاویر قدیمی تغییر رنگ اجسام ذخیره و کم حجم کردن تصاویر در فتوشاپ و غیره را مشاهده می کنند که با کلیک روی هر یک یک فیلم برای کاربر پخش می شود. در بالای برنامه دکمه هایی به منظور درباره نرم افزار انتخاب آهنگ پس زمینه دلخواه کم یا زیاد کردن صدا و غیره وجود دارد. امکانات این برنامه شامل گرافیک خوب سه نوع صدای پس زمینه انتخاب آهنگ زمینه توسط کاربر امکان پخش یا بستن صدای زمینه نرم افزار 6 درس آموزشی از فتوشاپ همراه با فیلم صدای گوینده و غیره می باشد. پس از خرید این کالا سورس پروژه فایل اجرایی پروژه به همراه یک گزارشکار 25 صفحه ای و یک پاورپورینت 12 اسلایدی به منظور ارائه از نحوه ساخت پروژه برای شما ارسال می شود. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
996 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.