سه مرحله اساسی نوشتن یک آگهی


کد مطلب: 4 | تاریخ ثبت: 1397/09/18 | گروه: سایر مطالب | بازدید: 2293 نفر

سه مرحله اساسی نوشتن یک آگهی
برای تدوین و نوشتن یک آگهی بازرگانی سه گام اساسی دنبال شود تا یک آگهی خوب نوشته شود در این مطلب سه گام را معرفی می کنیم.
یک: خلاقیت آگهی
آگهی باید بصورت خلاق باشد و به عبارتی متن و مفهوم آن باید خلاقه باشد،معمولا برای تدوین یک آگهی تبلیغاتی تیمی بنام تیم خلاقیت این وظیفه را بر عهده دارد.
دو:تولید آگهی
تولید آگهی یک کار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود ولی هیچ نوع خلاقیتی لازم ندارد و قبلا تیم خلاقیت یک شرکت باید روی این موضوع کار کرده باشد. گروه تولید آگهی وظیفه دارد براساس متن و مفهومی که گروه خلاقیت در گام قبلی تولید نموده با استفاده از دانش تخصصی که دارد آگهی را خلق کند.
هماهنگی گروه خلاقیت با گروه تولید
در این مرحله گروه خلاقیت نمونه کار تولید شده توسط  گروه تولید را مشاهده می کند و چک می کند آیا آگهی همان چیزی است که درنظر گرفته شده یا نه،اگر آگهی تبلیغاتی همان نبود اصلاحات نوشته شده و به گروه تولید اعلام می شود و زمان بندی می شود که درطی یک مدت اینکار انجام شود.