نمای کرتین وال درب و پنجره از هر نوع

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
نمای کرتین وال درب و پنجره از هر نوع
مکان:
تهران,تهران
گروه:
خدمات ساختمانی
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
09124499145
کد کسب و کار:
30769

مشاوره رایگان در اجرای نمای کرتین وال  درب و پنجره آلومینیومی  آلووود و UPVC  مشاوره رایگان در انتخاب پروفیل  یراق آلات  اکسسوری و لاستیک های مصرفی پروژه  نظارت بر اجرای صحیح و کامل نمای کرتین وال و درب و پنجره  جلوگیری از کم کاری و انتقال تجربه ساخت و اجرا به مجری پروژه  عیب یابی و رفع ایراد  نظارت بر استفاده صحیح و کامل متریال و سازمان در ساخت و اجرا و در نهایت ایجاد اطمینان خاطر مالکان در اجرای صحیح و استاندارد و مصرف یراق آلات اکسسوری و لاستیک های EPDM لازم و بایسته در پروژه  مدیریت پروژه و نظارت بر کیفیت مصالح  محاسبات مجدد و رفع عیب احتمالی  همکاری با مالکان در خرید  ساخت و اجرای کامل پروژه .

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
838 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.