گروه تولیدی بازرگانی خرمای ساغر

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
گروه تولیدی بازرگانی خرمای ساغر
مکان:
تهران,تهران
گروه:
خدمات صنعتی
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
02177724923
کد کسب و کار:
30962

شرکت سپاس سپهر سپنتا با نام تجاری ساغر از سال 1388 با امید و اتکا به خداوند منان و با در اختیار داشتن کادر مدیریتی متخصص و مجرب در زمینه امور تولید، بسته بندی، بازرگانی و فروش در سطوح داخلی وخارجی،و با اتکا به ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی متعهد توانسته است یک دهه سابقه درخشان، را برای خود رقم بزند.خرمای ساغر با سالها همکاری با صاحبان نخلستانها توانسته شرایطی را فراهم آورد که محصولات عرضه شده تحت نام خرمای ساغر ، گلچینی دست چین شده از مرغوب ترین خرما های کشور باشد.ما ، مرغوبیت و کیفیت محصولاتمان را ضمانت میکنیم تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید. خرمای مضافتی خرمای ربی خرمای پیارم و ..........

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
793 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.