پیوندمللنوین آموزش زبان کودکان

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
پیوندمللنوین آموزش زبان کودکان
مکان:
تهران,تهران
گروه:
آموزشگاه ها
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
02144536298
کد کسب و کار:
31268

این مجموعه ی آموزشی توانست طی سالها فعالیت آموزش  روند رو به رشدی داشته باشد  چنان که در حال حاضر و پس از گذشت نزدیک به 18 سال فعالیت نه تنها در حوزه آموزش زبان کودکان بین 4 تا 6 سال محدوده ی تهرانسر حرف اول را می زند بلکه در حوزه ی آموزش زبان برای گروه سنی کودکان  نوجوانان و بزرگسالان و همچنین مادران خانه دار وکارمندان در تمامی سطوح آموزشی توانسته است موفقیت زبان آموزان را در آماده سازی آزمون های بین المللی تضمین نماید . امکانات مطلوبی چون فضای آموزشی مناسب  کلاس های استاندارد  وسایل کمک آموزشی صوتی و تصویری و همچنین وجود دوربین مدار بسته  کتابخانه و سایر اقلام آموزشی  امکان آموزش بهینه را بیش از پیش فراهم ساخته است .

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
1671 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.