اعطای نمایندگی بیمه

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
اعطای نمایندگی بیمه
مکان:
همدان,همدان
گروه:
خدمات مالی و اداری
محل فعالیت:
همدان,همدان
تلفن:
09187021863
کد کسب و کار:
31750

 اعطای نمایندگی رسمی بیمه سامان  اعطای قرارداد رسمی از روز اول  اعطای کد رسمی فعالیت در صنعت بیمه از اولین روز با مجوز مهر و امضای شخصی  مجوز فروش تمام رشته محصولات بیمه ای  مجوز افتتاح شعبه از ماه اول  اعطای مجوز کارآفرینی در شهرها و استان های دیگر  بدون ریسک و بدون سرمایه گذاری  حمایت آموزش و پشتیبانی مستمر از طرف سازمان و مدیران ارشد  برگزاری سمینارها و کلاس های آموزشی رایگان به صورت آنلاین و حضوری  ارائه برنامه درآمدزایی برای کسب درآمد دو رقمی در ماه  همکاری با تیم اول فروش کشور مقام اول کارآفرینی در شش سال متوالی در صنعت بیمه)  امنیت و آینده شغلی مطمئن و جایگاه اجتماعی بالا  امکان ارتقاء به سمت مدیریت و مدیر ارشد  ارائه ایده و طرح های مختلف و خاص پول ساز

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
766 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.