دانلود پروژه تصاویر متحرک با استفاده از جاوا اسکریپت و سی اس اس

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09339870952
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: 34,000 تومان
کد آگهی:
4450

دانلود پروژه تصاویر متحرک با استفاده از جاوا اسکریپت و سی اس اس این پروژه یک سورس کد html، جاوا اسکریپت و css است که سه عکس را بصورت متحرک برای کاربر نمایش می دهد. در اصل این پروژه پیاده سازی یک اسلایدر یا اسلاید شو ساده با استفاده از javascript و css و html بدون استفاده از جی کوری می باشد. پس از این کاربر پروژه را اجرا کرد یک اسلاید شو نمایش داده می شود که یک اسلایدر متحرک با استفاده از سه عکس را به کاربر نشان می دهد بر روی هر تصویر می توان یک متن یا برچسپ را درج کرد. با استفاده از دکمه فلش ها سمت چپ و راست می توان تصاویر را به عقب یا جلو برد. همچنین سه دکمه دایره ای وجود دارد که با آنها می شود عکس ها را تغییر داد. پس از خرید یک فایل html را دانلود می کنید.

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
924 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.