طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بازسازی و طراحی نما

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بازسازی و طراحی نما
مکان:
تهران,تهران
گروه:
دکور و تزئینات داخلی
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
09126306013
کد کسب و کار:
30922

  همیاران کاوش خاورمیانه تحویل پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بازسازی و طراحی نما با بالاترین کیفیت در کمترین زمان  مطابق بودجه و سلیقه شما و استانداردهای روز دنیا توسط تیم مهندسی ☑ عقد قرارداد مدیریت پیمان  طراحی و نحوه پرداخت متناسب با بودجه و سلیقه شما  دریافت کمترین درصد در قرارداد مدیریت پیمان  دارای گروه تخصصی پیمانکاری بدون واسطه  طراحی و اجرا صفر تا صد دکوراسیون داخلی پروژه های ویلایی  مسکونی و اداری  متخصص در انجام پروژه های  ۱. بازسازی و نوسازی ۲. طراحی داخلی ۳. طراحی و ساخت لوازم و دکوراسیون داخلی ۴. طراحی نورپردازی مطابق استانداردهای جهانی ۵. طراحی داخلی مطابق روانشناسی رنگ ها و فنون فنگ شویی ۶. طراحی و اجرا استخر سونا و جکوزی ۷. طراحی و مدل سازی ۳بعدی  ۵۰٪ تخفیف در صورت عقد قرارداد و انجام پروژه )  شما می توانید قبل از .

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
848 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.