نمایندگی بیمه ما کد 1630 رحمانی تحت پوشش بانک ملت

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
نمایندگی بیمه ما کد 1630 رحمانی تحت پوشش بانک ملت
مکان:
تهران,تهران
گروه:
خدمات مالی و اداری
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
09122098109
کد کسب و کار:
31086

نمایندگی بیمه ما کد 1630 رحمانی واقع شده در یکی اصلی ترین خیابانهای شرق تهران است . ارائه انواع خدمات بیمه با خدمات ویژه برای عموم هموطنان میباشد. معرفی خدمات به شرح ذیل میباشد 1-بیمه عمر وسرمایه گذاری 2-بیمه شخص ثالت باشرایط ویژه 3-بیمه بدنه تا 70% تخفیف ویژه 4- بیمه مسئولیت تا 40 % تخفیف ویژه 5-بیمه آتش سوزی تا30 % تخفیف ویژه و بیمه دیگر ، بیمه حوادث و مهندسی ، خاص و بیمه مسافران خارج کشور و بیمه درمان تکمیلی ضمنا تخفیفات و خدمات ویژه برای دارندگان حساب بانک ملت مشاوره رایگان و تخویل و بازدید رایگان انواع بیمه باپرداخت نقد و اقساط از دیگر خدمات مامیباشد. درنظر داشته باشید طبق قرارداد ما با بیمه های دیگر مثل بیمه ایران بیمه آسیا بیمه البرز بیمه سامان بیمه کارآفرین این شرکت بهترین خدمات و قیمت را به مشتریان خود ارائه میدهد

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
843 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.