آموزشگاه زبان

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
آموزشگاه زبان
مکان:
تهران,لواسان
گروه:
آموزشگاه ها
محل فعالیت:
تهران,لواسان
تلفن:
02126540054
کد کسب و کار:
31322

آموزشگاه زبان های خارجه کاوش با عنایت خداوند بلندمرتبه از سال 1380 کار خود را در حوزه زبان آغاز نموده و در سال 99 فعالیت های خود را در حوزه کنکور تقویتی و آزمون گسترش داده است. این آموزشگاه تاکنون موفقیت های چشمگیری را در زمینه اخذ مدارک بین المللی در دپارتمان زبان به دست آورده است. و فارغ التحصیلان این مجموعه در جشن های فارع التحصیلی به دیگر علم آموزان در سطح شهر و استان و کشور معرفی می شوند. کاوش به عنوان اولین آموزشگاه منطقه لواسانات و رودبارقصران و با 17 سال سابقه فعالیت درخشان سعی دارد با بهره گیری از به روز ترین علوم و تکنولوژی و نیز بهره گیری از اساتیدی مطرح و تراز اول  بالاترین سطح آموزش را ارائه نموده و خود را در زمره آموزشگاه های برتر کشور قرار دهد که 65 نفر قبولی در آزمون های بین المللی تا پایان سال 1396  خود گواه این امر می باشد

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
838 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.