انجام سفارشات با زبان برنامه نویسی ایجکس در تمامی سطوح

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09339870952-
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1002

در صورتی که پروژه ای دارید و قصد دارید آن را با زبان برنامه نویسی ای‌جکس (Ajax)برای شما انجام دهیم لطفا موضوع را برای ما ارسال کنید تا با کمترین هزینه برای شما انجام دهیم. . شماره تلگرام و وات ساپ: 09339870952 زبان برنامه نویسی ایجکس Ajax چیست؟ شاید نتوان Ajax را به سادگی توصیف کرد ولی میتوان در یک جمله گفت Ajax ما را قادر میسازد بخشهایی از صفحه را بدون بارگذاری کل صفحه (refresh) به روز رسانی کنیم. مسلماً این قابلیتی است که خیلی ها به دنبال آن هستند زیرا بارگذاری مجدد صفحات وب همواره زمانبر و خسته کننده است ضمن اینکه باعث میشود پهنای باند کاربر نیز بیش از حد مصرف شود. Ajax تکنیکی برای ایجاد صفحات وب سریع و پویا میباشد. Ajax به صفحات وب این امکان را میدهد که به صورت غیر همزمان و تنها با تبادل اطلاعات اندکی با سرور، بخشی از صفحه را به روز رسانی کنند. به این ترتیب میتوان تنها بخش(هایی) از صفحه را بدون بارگذاری کل صفحه به روز رسانی کرد. در صورتی که صفحات معمولی باید کل صفحه را به منظور تغییر محتوا به روز رسانی کنند. بسیاری از سایتهای معروف از جمله Google Maps، Gmail، YouTube و Facebook به شکل وسیعی از این فن آوری استفاده می کنند. یکی از معروفترین مثالهای Ajax، سیستم Google Suggest است که به شکل بسیار زیبایی پیاده سازی شده است. شما عبارتی را در کادر جستجوی Google تایپ میکنید و Google بلافاصله با یک عملیات Ajax پیشنهادهایی را در مورد این عبارت به شما ارائه می کند. در صورت توافق، بر اساس حجم، برنامه، فاز بندی می شود و پرداخت براساس تحویل در هر فاز صورت شماره واتساپ و تلگرام: 09339870952

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
870 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.