پروژه نمودار یوزکیس یا use case مورد کاربرد فست فود

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1116

دانلود پروژه نمودار یوزکیس یا Use case مورد کاربرد فست فود در نمودار یوزکیس یا Use case مورد کاربرد فست فود اکتورهایی مانند شخص کارمند سفارشگیر صندوقدار مشتری و مدیر وجود دارد. در نمودار یوزکیس uml موردهایی همچون ورود تغییر رمز لیست سفارشات لیست مشتریان تعریف مشتری ثبت سفارش چاپ قبض پرداخت وجه سفارش غذا انتخاب غذا گزارش درآمد و غیره رسم شده است. همچنین روابطی همچون رابطه های generalization و dependency و Association و رابطه های include و extend رسم شده اند. پس از خرید یک فایل با نرم افزار رشنال رس یا rational rose را که با پسوند mdl می باشد را به همراه یک فایل دو صفحه ای ورد که درون آن سناریوی پروژه آماده فست فود و عکس نمودار یوزکیس که در آن وجود دارد به همراه فایل pdf را دانلود خواهید کرد. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
868 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.