خرید پروژه پایگاه داده سیستم مدیریت کارمندان با اکسس

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1124

پروژه پایگاه داده سیستم مدیریت کارمندان با اکسس این پروژه یک پروژه پایگاه داده بانک اطلاعاتی) است که سیستم نرم افزار مدیریت کارمندان را پیاده سازی می کند. در این پروژه سناریوی پروژه مطرح می شود جداول آن شامل جدول ادارات حقوق کارمند اداره  کارمندها و غیره) طراحی می شوند؛ روابط بین جداول ترسیم می گردد و بیش از 15کوری پرس و جو) query) ایجاد می شود. پروژه بانک اطلاعاتی شامل یک فایل ورد داکیومنت) به همراه یک فایل اکسس می باشد. پس از خرید این محصول می توانید یک فایل زیپ را که شامل یک فایل ورد حدودا 7صفحه ای شامل مستندات) و یک فایل اکسس را دانلود کنید. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
758 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.