دانلود پروژه نمودار موجودیت رابطه er یا ای آر پانسیون

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
2025

پروژه نمودار موجودیت رابطه er یا ای آر پانسیون این محصول یک نمودار بانک اطلاعاتی موجودیت رابطه er یا ای آر می باشد.این نمودار er مربوط به سیستم نرم افزاری پانسیون می باشد. نمودار er پانسیون طراحی شده دارای موجودیت های شامل موارد زیر می باشد: مسافر کارمند دانشجو) اتاق مدارک امکانات پانسیون و غیره می باشد. همچنین بررسی و ریز روابط موجودیت ها در این محصول وجود دارد. ارتباط بین این موجودیت ها و نوع ارتباط بین موجودیت ها یک به یک و یا یک به چند یا چند به چند می باشد. در فایل دانلود شده یک فایل pdf و یک فایل word را دریافت می کنید که شامل نمودار er و سناریو و پروژه سیستم پانسیون می باشد. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
880 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.