دانلود کد چاپ و محاسبه فاکتوریل یک عدد در خروجی با زبان php

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
erika8086@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
2105

دانلود کد چاپ و محاسبه فاکتوریل یک عدد در خروجی با زبان php این پروژه یک سورس کد به زبان برنامه نویسی پی اچ پی یا php است که در آن اعداد یک عدد که در متغیر وجود دارد را با استفاده از حلقه های فور زبان پی اچ پی به کاربر نمایش می دهد. برای مثال وقتی کاربر برنامه را اجرا می کند ما عدد 4 را به عنوان ورودی در متغیر وارد می کنیم سپس سیستم در خروجی خروجی 24 را چاپ می کند یعنی فاکتوریل 4 برابر با 24 می شود. این سورس کد تست شده و بدون هیچگونه خطایی اجرا می شود. پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی این خط موجود است. شماره تماس 09924505567

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
1206 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.