طراحی نرم افازار حسابداری و اتوماسیون اداری

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
021-58931
ایمیل:
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
23920

اتوماسیون اداری به نرم افزار های کامپیوتری اطلاق میشود. که برای ایجاد ,جمع آوری, ذخیره, دستکاری انتقال اطلاعات اداری و مورد نیاز برای انجام کار های اساسی به صورت دیجیتال استفاده می شود.آمیسا شرکت (امین سیستم آرمان) یکی از شرکت های برتر تولید نرم افزار اتوماسیون اداری با نام آمیسا میباشد. اتوماسیون اداری به مفهوم استفاده از تکنولوژی و نرم افزارهای کامپیوتری برای انجام فرآیند‌های مختلف در یک سازمان اطلاق می‌شود. در واقع، با فراهم آوری نرم افزارهای اداری مناسب، فرآیند‌های مختلفی شامل مدیریت سند، پست الکترونیکی، تقویم، برنامه ریزی، ثبت وقایع، مدیریت پروژه، نمایشگر مشتریان، ایجاد پایگاه داده و غیره به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان، انجام شده و امکان رصد و کنترل آن بسیار ساده تهیه می‌شود.

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
63 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.