قیمت ویلای پیش ساخته

نوع آگهی: یک ستاره

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09102147017
ایمیل:
sardarmoradi42@gmail.com
دسته بندی:
ساختمان و دکوراسیون
محل:
مازندران - محمودآباد
قیمت (تومان):
قیمت: 11,000,000 تومان
کد آگهی:
26177

قیمت ویلای پیش ساخته با سازه ال اس اف ما در این مطلب قصد داریم روش های درست برای برآورد هزینه ساخت ویلا را به شما نشان دهیم، تا بدانید ساخت هر متر مربع ویلا در سال 1402 و در استان مازندران چقدر هزینه خواهد داشت و بتوانید قیمت ساخت هر متر مربع ویلا را محاسبه کنید، تا با صرف هزینه ی کم بیشترین سود را با کیفیت بالا داشته باشد. در ساخت یک ویلا عوامل متعددی میتواند روی قیمت تاثیر گذار باشد از جمله ۱_فلت یا دوبلکس بودن ویلا ۲_کلاسیک یا مدرن بودن ۳_نمای ویلا ۴_پوشش دیوارهای داخلی ودکوراسیون داخلی ۵_سیستم گرمایش(گرمایش از کف یا پکیج و رادیاتور) ۶_پوشش کف (سرامیک یا پارکت) ۷_نوع در و پنجره ها(نوع متریال و حتی اندازه بازشو ها) ۸_زمین (زمین تخت یا شیبدار) ۹_مکان اجرا(هزینه ی ساخت ویلا در ییلاقات یا داخل شهر کاملا متفاوت است) با در نظر گرفتن موارد فوق الذکر و به صورت کلی میتو

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
54 نفر
رتبه آگهی:
1

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.