ویلا سازی با سبک سازه ال اس اف کوشک سازان سورین

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09102147017
ایمیل:
sardarmoradi42@gmail.com
دسته بندی:
ساختمان و دکوراسیون
محل:
مازندران - محمودآباد
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
28305

کلبه های مثلثی شکل که با نام شله نیز شناخته می شوند به خوبی می توانند ترکیبی از مدرنیته و طبیعت را تشکیل داده و به زیبایی هر چه تمام تر دیزاین شوند. این ویلا ها را میتوان ار متراژ 80 متر مربع تا 240 متر مربع اجرا کرد در این مدل ویلا بعد از اجرای پی و فنداسیون نوبت به اجرای سازه/ اسکلت می باشد استراکچر این کلبه ها با سازه ال اس اف از مقاومت مطلوبی برخوردار بوده و نسبت به سازه های گرم(تیر آهن) یا چوبی ارزان تر خواهد بود و با توجه به اینکه فاصله ستون ها در سازه ال اس اف 60 سانتی متر می باشد ، هزینه ی اجرای سقف و نمای بیرونی نیز کاهش می یابد. درویلای سویسی با توجه به اینکه متراژ سقف بیشتر از ساخت با روش های معمولی می باشد بهتر است از ساندویچ پانل یا ورق های ذورنقه با عایق پشم سنگ پتویی یا فوم فویلدار و یا عایق پلی اورتان پاششی استفاده نمود نمای بیرونی ویلا را میتوان از

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
28 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.