طراحی و تولید و اجرای لوله اسپیرال و اتصالات در تهران0912186

نوع آگهی: رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت موج آگهی دیده ام»
تلفن:
09121865671
ایمیل:
akbarsoori4@gmail.com
دسته بندی:
ماشین و لوازم صنعتی
محل:
تهران - تهران
قیمت (تومان):
قیمت: 111 تومان
کد آگهی:
28315

کانال اسپیرال گالوانیزه استاندارد در طول سه متری تولید می شود.اما با توجه به نیاز و جلوگیری از پِرتِ ورق می توان بر اساس سفارش در طول های کمتر یا بیشتر تولید نمود و به عنوان یک داکت هوارسان عمل می کند و در سیستم می کند. های مکنده و دمنده یکسان عمل کرده و در واقع کانال هدایت هوا مورد کاربرد قرار می گیرد. از جمله کاربردهای کانال اسپیرال گالوانیزه دستگاه هواساز صنعتی و خانگی مثل داکت اسپلیت و فن کویل های خانگی و اداری و حتی برای هدایت هوای خنک کولرهای آبی و معمولی نیز قابلیت کاربرد دارد. مکش هوا و دود نیز به وفور استفاده می شود.از جمله مصارف کانال اسپیرال گالوانیزه در سیستم های مکشِ آده و دود از خروجیِ هودهای صنعتی می باشد.  تولید کننده انواع کانال های اسپیرال و گرد و چهار گوش شرکت کولاک فن درشیراز 09121865671

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
23 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید.