بازسازی طراحی نظارت اجرا کلی ساختمان

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
بازسازی طراحی نظارت اجرا کلی ساختمان
مکان:
تهران,تهران
گروه:
خدمات ساختمانی
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
09380227958
کد کسب و کار:
53028

شرکت بلند مرتبه سازان آراک طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری تجاری مسکونی) اجرا و نظارت متناسب با بودجه و سلیقه ی شما با تیم حرفه ای و متخصص خانم مهندس شالی ها و آقای مهندس سپهر  دارای دکتری معماری مدرس دانشگاه  معمار طراح دارای سابقه اجرایی و نظارت قوی ) - خدمات بنایی تخریب و بازسازی کامل  چینی کاشی و سرامیک گچ کاری و ایزوگام - تاسیسات: اجرای کامل موتور خانه لوله کشی سرد و گرم فن کوئل . - تاسیسات برقی و حفاظتی: سیم کشی کامل نورپردازی حرفه ای شبکه دوربین مداربسته کرکره ی برقی و درب های اتوماتیک - اجرای سقف دکوراتیو و های کاذب - نقاشی پتینه و کاغذ ی - اجرای کلیه مصنوعات چوبی براساس بهترین متد و طراحی روز  قیمت منصفانه )) برای مشاهده نمونه کارها و مشاوره با واتس آپ یا پیج اینستاگرام ما در ارتباط باشید واتساپ 09380227958

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
258 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.