سمپاشی مستر سرویس

یک سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
سمپاشی مستر سرویس
مکان:
تهران,تهران
گروه:
خدمات در منزل
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
09210886508
کد کسب و کار:
73704

سم پاشی سوسک ریز کابینتی (آلمانی/سوسک آشپزخانه ) سمپاشی سوسک فاضلابی سمپاشی ساس سمپاشی موریانه سم پاشی مورچه سمپاشی کنه سمپاشی پشه و مگس سمپاشی دوره ای و سمپاشی کلی ضد عفونی محیط سم پاشی سیلور فیش سمپاشی مایت سمپاشی مارمولک سم پاشی حشرات موذی و خزندگان تله گذاری و طعمه گذاری موش سمپاشی تخصصی درختان و گیاهان ضدعفونی محیط سمپاشی گال سمپاشی هزارپا سمپاشی کک سمپاشی شپش فروش انواع سموم و ارسال به تمام مناطق گازگذاری با بهترین مواد خارجی پیگیری و پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مشاوران و اساتید دانشکده بهداشت و علوم پایه(شیمی)و داروسازی (علوم مرتبط با سموم) طبق دستورالعمل‌های WHO

  سایت موج آگهی هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
53 نفر
رتبه کسب و کار:
0
  درباره موج آگهی
موج آگهی یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار رایگان» کلیک نمایید.